3 دلیل برای ایجاد کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود

These-are-the-Biggest-Social-Media

به کسب و کار خود با کمک رسانه های اجتماعی رونق ببخشید

در عصر حاضر ، کسب و کارها هوشمند شده اند . اکثر کسب و کارها صفحه فیس بوک دارند ، در توئیتر حساب کاربری دارند ، صفحه اختصاصی گوگل پلاس دارند و حتی برخی در پینترست نیز صفحه خاص خود را دارند . معمولا نیز با مطالب مرتبط به روز شده و فعال هستند و همواره تمامی کسب و کارها در تلاش هستند تا حداکثر بهره را از رسانه های اجتماعی ببرند.

در چنین شرایطی ، خلاقیت است که باعث تمایز یک کسب و کار در میان رقیبان می شود و راه را برای رشد کسب و کار فراهم می کند.
در ادامه چند راه برای نیل به چنین هدفی ، ارائه می گردد :

Google Hangots

۱) از قابلیت hangouts در گوگل پلاس استفاده کنید :
شاید گوگل پلاس محبوب ترین و پرکاربر ترین رسانه اجتماعی نباشد اما این بدان معنی نیست که این شبکه اجتماعی از نظر امکانات و یا قابلیت ها کمبودی داشته باشد .
در واقع یکی از قابلیت های کلیدی گوگل پلاس که می تواند در رونق کسب و کارها مفید باشد ، قابلیت گفتگوی متنی و ویدیویی در گوگل پلاس باشد اما سوال اینجاست که چگونه این قابلیت موثر است ؟
الف ) گوگل پلاس رسانه ای است که از طریق کامپیوتر های خانگی ، موبایل (با سیستم عامل های متفاوت) ، تبلت و … در دسترس است لذا پاسخگویی به مشتری را دچار تاخیر و یا محدود به ساعاتی خاص نمی کند .
ب ) می توانید با مشتریان فعلی و آینده خود به صورت مستقیم و رودرو در تماس باشید ، جلسه برگزار کنید و بازخوردهای آنها را مشاهده و مدیریت کرده و در این راستا می توانید به برند خود اعتبار بیشتری داده و آن را در فضای مجازی دارای شهرتی مضاعف نمایید .

coupon
۲) از اخبار مهم در راستای کسب و کار خود در راستای اعتبار بخشی به برند خود استفاده نمایید
به طور ساده در این بخش یک قانون وجود دارد ، هنگامی که در لیست اخبار روز یک خبر به طور فزاینده محبوب می شود (اخباری مانند حوادث طبیعی و فجایع انسانی و یا اخبار محبوب و موارد مشابه) در پی این خبر به دنبال بازاریابی محصول خود نباشید زیرا احساسات منفی کاربران را نسبت به کسب و کار خود بر می انگیزد .
هر کسب و کار همواره اخباری محبوب در راستای کسب و کار خود در تیتر اخبار دارد لذا بهترین سیاست در این رابطه ،مقالات تحلیلی و یا اقتباسی در این رابطه است که هم به اعتبار برند شما قدرت بیشتری می بخشد و هم احساسات مثبت نسبت به کسب و کار شما در مشتریان ایجاد می کند.

۳) هر خرید را به عنوان یک فرصت بازاریابی تازه در نظر بگیرید
هنگامی که مشتریان شما خریدی انجام می دهند ، در حقیقت شما یک فرصت تازه برای بازاریابی محصولات و سرویس های خود دارید . از مشتریان خود بخواهید که از محصول شما و باز کردن بسته آن یک ویدیو تهیه کنند . در صورتی که سرویسی تهیه می کنند ، از آنها بخواهید که یک بازخورد از سرویس شما در صفحات شما در رسانه های اجتماعی ارسال کنند .با کد های تخفیف و یا جوایز و قرعه کشی کاربران خود را نسبت به تولید محتوا برای صفحات اجتماعی ترغیب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× 6 = 30